lunes, 16 de mayo de 2016

O Carteiro de Bagdag


Boas! Chámome Abdulwahid, son un neno de 11 anos, vivo nun barrio de Bagdag chamado Karrada. Agora estamos en guerra, ou iso escoito dicir aos veciños. Eu so sei que estes días non vou a o cole, pero tampouco déixanme xogar co meu mellor amigo Ahmed. Miña nai di que el é chiita, e nós sunitas, polo que temos que estar peleados, pero eu non quero.
O meu pai é carteiro, encárgase de levar novas ás familias das persoas que colaboran nesa guerra. El leva esperanza nas súas cartas, ademais de historias que contarme polas noites. O problema é que tivo un accidente, e agora son eu o que teño que levar una carta ás orillas do Tigri.  Ahmed vaime acompañar, pero e ti? Acompáñasme nesta aventura?




O Carteiro de Bagdag é unha historia contada dende a mirada inocente de un neno que só quere compracer ao seu pai, nun escenario difícil como é Bagdag en guerra. 


Acompanado por Miguel Angel Díez, que fixo ás ilustracións da obra, Marcos S. Calveiro (o da foto) quiso retratar esta historia dende unha mirada de esperanza acompañada por sentimentos.

Calveiro naceu en Vilagarcía de Arousa en 1968. Actualmente é avogado en Vigo. Esta obra a publicou coa editorial Edelvives, e pertence a colección Ala Delta verde.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.